Intergalactic Book Tag

credit
Благодаря на Теди за този таг :)

1.Космос: Назови книга, която не принадлежи на този свят (необикновена) – развива се на място различно от твоето.
- "През вселената" от Бет Ревис - една книга, която четох преди доста време и "Марсианецът" - книгата, която чета в момента. 

2.Черна дупка: Книга, която напълно те е погълнала.
- Много книги са ме "поглъщали", но последната такава е може би "Гънка във времето" от Маделин Ленгъл. 

3.Светлинна скорост: Назови книга, за която си толкова нетърпелив, че би пътувал със светлинна скорост, за да я вземеш.
- И аз като Теди нямам никакво търпение за "Бляскавият двор", защото.... РИШЕЛ МИЙД! Друга, за която тръпна в очакване, е финалната книга от трилогията "Тъмна дарба". "Всичко, всичко" и "Сирената" не остават по - назад.

4.Мъглявина: Назови книга с красива корица.
- Постоянно на подобни въпроси отговарям с трилогията "Трил", но кориците наистина са страшно красиви.

5.Мултивселена: Назови spin-off поредица, която обичаш.
- Ще изневеря на себе си, ако не кажа "Кървни връзки"...

6.Гравитация: Назови любимата си двойка, която сякаш се привлича с гравитационни сили.
- ... а също и ако тук не отговоря Сидни и Ейдриън.

7.Големият взрив: Назови книгата, която те запали по четенето.
- През различните ми периоди на читател, това са били различни книги: "Лили Чудото", "Задната къща", "Здрач", "Игрите на глада".

8.Астероид: Назови кратка история или новела, която обичаш.
- Новелите в "И заживели щастливо" все още ме карат да се усмихна, така че казвам тях <3

9.Галактика: Назови книга с няколко гледни точки.
- Много ли ще е банално, ако кажа "Дивергенти"? Само за нея се сещам в момента...

10.Космически кораб: Назови заглавие на книга, което би било идеално име за космически кораб.
- Все още съм на вълна "Дивергенти", затова не ме съдете, но "Фор"? Добре ли звучи?

Коментари

  1. И аз очаквам "Бляскавият двор" с нетърпение.Книга с красива корица за мен ще е някоя от "Адски устройства". :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар