Какво прочетох през месец август + какво искам да прочета през септември



Хей, хей! Ето че още един месец се изниза и за моя радост този път той беше ползотворен. Освен на много хубава музика, се насладих и на прекрасни (и не толкова прекрасни) четива - цели 9, при това. А ето и кои са те:

1.Хари Потър и стаята на тайните - Дж. К. Роулинг. Тази поредица ми носи голяма наслада всеки пък когато разлиствам страниците. Не възнамерявам да говоря по отделно за всяка една от тях, тъй като си мисля да направя един общ пост, след като прочета цялата поредица. Оценка: 5/5 звезди.

2.Кралят беглец - Дженифър Нилсен. Изобщо не харесах продължението на "Фалшивият принц". Наистина очаквах нещата да се подобрят, но всъщност втората книга беше по - предвидима и скучна и от първата. Героите не успяха да ме докоснат в първата книга, не го направиха и в тази. Не възнамерявам да говоря повече за поредицата, нито пък да я довършвам. Оценка: 1/5 звезди.

3.Правилата на привличането - Симон Елкелес. Ревю - тук. Оценка: 4/5 звезди.

4.Верижна реакция - Симон Елкелес. Ревю - тук. Оценка: 3/5 звезди. Силно се надявам следващата книга на Симон Елкелес да не включва любовно - омразни отношения и вечното "лошо момче".

5.Сърца за разбиване - Али Новак. Ревю - тук. Оценка: 4/5 звезди.

6.Златният мост - Ева Фьолер. Ревю - тук. Оценка: 3/5 звезди.

7.Гънка във времето - Маделин Ленгъл. Ревю - тук. Оценка: 5/5 звезди.

8.Хари Потър и затворникът от Азкабан - Дж. К. Роулинг. Ще бъда лаконична и ще кажа само, че тази книжка ми хареса мааалко по - малко от останалите, защото действието ми се стори струпано в края на книгата. Оценка: 4/5 звезди.

9.Гневът и зората - Рене Ахдие.  Ревю - тук. Оценка: 3/5 звезди.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

А сега към книгите, които много ми се иска да прочета през септември - освен "Друговремец", "Марсианецът" и книгите за Хари Потър, които остават от предишния ми tbr, смятам да добавя и "Летни дни, летни нощи" - дори този сборник излиза на челни позиции в списъка, защото лятото почти свърши, а аз все още не съм прочела разказите.... Друга книга, на която ще се спра (ако имам време), смятам да е "Аз още броя дните" на Георги Бърдаров, защото съм чела наистина страхотни неща за нея. 

Коментари