Какво прочетох през месец юни


Предвид многото неща, които ми се случиха през този месец, е цяло чудо, че попаднах на толкова страхотни (че и дебелички) четива. Ето и кои са те:


1.Любовен пасианс - Александра Потър. Това си беше типичното лятно четиво. Книжката беше забавна, но аз лично се дразнех постоянно на двамата главни персонажи. Беше си предвидима, което е нормално за жанра... С три думи: не ми хареса. Четеше се бързо, но  не се отличава от множеството чиклит книги (да подчертая, че харесвам жанра и дори имам любими книги от него). Оценка: 2/5 звезди.
2.Двор от мъгла и ярост - Сара Дж. Маас. Ревю - тук. Оценка - 5/5 звезди.

3.Убийства по списък - Малкълм Роуз. Това, което едновременно ми хареса и не ми хареса в книгата, бе бързото действие. Аз съм почитателка на бързо развиващото се действие, което в книгата го имаше, но всичко ставаше толкова бързо, че на моменти не разбирах какво точно се случва. Характерът на главния персонаж не беше доизпипан и изобщо не ми допадна. Единственото, което ми хареса в книгата, беше напрежението от това кой е убиецът. Оценка: 3/5 звезди.

4.Уинтър - Мариса Мейър. Ревю - тук. Оценка: 5/5 звезди.

5.Бялата кралица - Филипа Грегъри. Ревю - тук. Оценка - 4/5 звезди.

6.Илумине - Ейми Кауфман и Джей Кристоф. Ревю - тук. Оценка - 5/5 звезди.

7.Ема - Алегзандър Маккол Смит. Ревю - тук. Оценка - 3/5 звезди.

Коментари