Какво прочетох през месец май


През месеца прочетох само 6 заглавия, но за сметка на това имах големи попадения. Във всяка една от книгите намерих множество неща, които обикнах. Ето ги и самите заглавия:

1.Париж винаги си заслужава - Никола Баро. Ревю - тук. Това бе романтичното четиво за месеца, което ме накара да настръхна с красивите си описания. Определено романът заслужава да му се обърне повече внимание. Оценка: 4/5 звезди.

2.Игра на маски - Бени Хюбнер. Ревю - тук. Няма да крия, че очаквах повече от тази книга и за съжаление получих повече клишета, отколкото ми се искаше, НО книгата не ме подведе откъм увлекателен и лек авторски стил, а също и с няколкото житейски уроци, които получи героинята. Оценка: 3/5 звезди.

3.Короната - Кийра Кас. Ревю - тук. Дългоочакваният край на тази любима за мен поредица ме остави със сълзи на радост в очите. Неочаквано обикнах края, който е избрала да напише авторката, дори и на моменти все още да ме изненадва. Оценка: 5/5 звезди.

4.Само една нощ - Симона Арнщед. Ревю - тук. Една поглъщаща, драматична и страстна любовна история. Оценка: 4/5 звезди.

5.Тези плитки гробове - Дженифър Донъли. Ревю - тук. Не бе изненадващо, че харесах книгата, защото съм влюбена в стила на писане на Донъли. Романът беше с изключителни персонажи, разгадаващи мистерия, която ме погълна. Удивително четиво! Оценка: 5/5 звезди.

6.Вестители - Цветелина Владимирова. Ревю - тук. Преди няколко часа написах ревюто и не искам да се повтарям, но книгата е много добра и не е за подценяване. Препоръчвам я. Оценка: 5/5 звезди.



Имам големи очаквания за месец юни, но само времето ще покаже дали ще се оправдаят. За някои от вас ваканцията ще започне още от 16 - ти юни, затова ви пожелавам той да бъде слънчев, весел и пълен с интересни и вълнуващи книги :)

Коментари