Mini Book Haul


 Честит празник на всички българи!
Този пост ще е доста кратък и ще включва книгите, които си закупих днес от 50 - процентното намаление на Сиела по повод националния празник. Доста мислих над списъка, защото имаше и други книги, които много исках, но финансите ми стигнаха само за тези. И така, ето ги и тях:


Чела съм доста добри ревюта за "Светлината, която не виждаме", а и действието се развива по време на Втората световна война, което бе другото нещо, което ме спечели. 
Относно "Кралят беглец" - не съм особено голяма почитателка на първата книга, но реших да й дам още едни шанс, защото все още ме държи вълната с кралските интриги и се надявам в тази да има повечко.  



 За "Довършителката" не съм чувала абсолютно нищо, но пък резюмето й ме спечели.
"Орденът на ясновидците" е втората книга от "Сезонът на костите". Да си призная, в началото си първата не ме грабна, но с течение на времето стана все по - добра и по - добра, така че се надявам тази да е наистина страхотна.


За "Миг преди никога" до последно се колебах. Силно се притеснявам от сравненията с "50 нюанса сиво" и не мисля, че ще издържа книга с подобен сюжет. Надявам се да е наблегнато върху постепенното изграждане на силна връзка между двамата герои и взаимоотношенията между тях. Определено към момента се притеснявам да се захвана с четенето на тази книга, така че тя отива на дъното на списъка "да прочета".

Други книги от издателството, на които бях хвърлила око и мнооого се колебах, но така и не си купих бяха: "Цар плъх", "Изгубената империя Атлантида", "Обича ме, не те обича". Явно те ще почакат. :)

Коментари