Български срещу американски корици (1)

Вдъхновена от няколко клипа на влогъри, които сравниха американски с британски корици, а след това и постове на български блогъри, които сравняват български с оригинални корици, реших и аз да направя такъв пост. И така, ето го и моя избор на корици:


 1.Паднали кралства. Без каквото и да е колебание тук ще се спра на американската корица. Българската корица ми се струва прекалено... аматьорска (?)... Не знам, просто с нищичко не ме привлече. Навих се да я прочета след като изгледах няколко американски влогъри да говорят за нея.


 2.Академия за вампири. Аз наистина, наистина мразя и двете корици. Просто са УЖАСНИ!
 

3.Подменена. И двете корица са много красиви, нежни и мистериозни и ако не бях толкова привързана към българската такава, може би бих казала американската, но българската... толкова си я обичам! 

 4.Перфектна химия. Мисля, че от километри си личи коя корица е по - хубава и това отново е българската. Този черен фон на американската изобщо не ми допада.


 5.Аз бях тук. Двете корици си приличат. И двете са прекрасни и ми харесват. В българската освен фона много ми допада шрифта на заглавието и автора, но в американската ме привлече облеклото на момичето и тези възвишения, които се виждат в далечината, затова може би все пак казвам американската.
6.Морето на спокойствието. БЪЛГАРСКАТА е толкова красива и нежна, че е неизбежно да не избера нея. Американската също е доста красива, но българската много по - добре пресъздава самото чувство, което книгата ми донесе. 

 7.Теория за любовта от пръв поглед. Като цяло мнението ми и за двете корици е неутрално. Не са ми любими и не са кой знае какво, но пък не са и ужасни. И двете корици имат елементи, които отговарят на сюжета, така че наистина не мога да преценя.



 8.13 причини защо. Тук отново ще кажа българската корица. Единствето, което може би не ми харесва при нея е това огромно число "13". Иначе беше любов от пръв поглед и доколкото си спомням си взех книгата основно заради корицата й.



9.Ние, лъжците. Българската изобщо, ама изобщо не ми харесва. Американската е много обикновена и с нищо не ме грабва, но пък се доближава повече до сюжета, затова казвам нея.








10.Ти срещу мен. Ето че стигнахме и до последните корици, които се изправят една срещу друга.  И тук отново няма да дам гласа си за нито една от двете. Като цяло ми харесват. Българската е по - нежна и ми харесва повече, но пак този отвратителен огромен шрифт. Американската си отива повече със самата история, защото в книгата двамата заемат еднакво важна роля, така че е редно, ако единия присъства, то и другия да е на корица - както е в случая, шрифтът също си е наред и ми харесва зелената лента като фон за името на авторката, но тази неудобна (в буквалния смисъл) прегръдка, в която са застанали двамата не ми допада, а и самите те не ме грабват. Та да, и двете имат своите минуси и плюсове и аз отново не мога да реша.

Коментари