Какво прочетох през месец февруари + какво искам да прочета през месец март


Този месец прочетох 6 заглавия, а ето и кои са те:


1.Тъмна дарба - Александра Бракен. Ревю - тук. Оценка: 5/5 звезди.

2.Избрани стихотворения - Елисавета Багряна. Нейните стихотворения бяха много по - близки до мен от досегашните изучавани и определено ме докоснаха, което може би е причината да ми харесат толкова. Харесвам стила на Елисавета и това силно женско присъствие в стихотворенията й. Единственият минус, който открих е, че някои от тях много си приличаха и нямаше достатъчно разнообразие. Поради това, оценката ми е: 4/5 звезди.

3.Двор от рози и бодли - Сара Дж. Маас. Ревю - тук. Оценка: 5/5 звезди.

4.Връзка - Рейнбоу Роуъл. Ревю - тук. Оценка: 5/5 звезди.

5.Разкази - Йордан Йовков. Прочетох само тези, които влизат в училищната програма и някои от тях ми харесаха, други - не чак толкова. Като цяло обаче съм благодарна, защото Йовков, подобно на Елин Пелин, е като глътка свеж въздух за мен след множеството поезия, която изучихме (за мое щастие от поетите остана само Вапцаров и се връщаме отново на проза - "Железният светилник" и "Тютюн"). Оценка: 4/5 звезди.

6.#Скандал - Сара Оклър. Ревю - тук. Оценка: 4/5 звезди... може би по - скоро 3,5


~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ 

През следващия месец много бих искала най - накрая да прочета "Тютюн" - има моменти, които страшно много ми харесват и такива, които просто ме отегчават. В момента съм в такъв период, че когато и да се докосна до романа, желанието ми за четене минава. Друга книга, която бих искала да довърша е "Стъкленият меч" - до средата й съм и до момента със сигурност смятам, че първата част бе мноооого по - добра, но ще видим... Има време до края за изненади. Това се надявам да прочета през март - скромно, но пък ще имам доста да уча за изпити, така че...

Коментари