Какво прочетох през месец август

През този месец прочетох 9 книги. А ето и кои са те...

1.Битката за Лабиринта - Рик Риърдън. Ревю - тук. 5/5 звезди

2.Последният олимпиец - Рик Риърдън. Ревю - тук. 5/5 звезди

3.Възпламени ме - Тахере Мафи. Ревю - тук. 5/5 звезди

4.Досиетата на героя - Рик Риърдън. И така, не съм писала ревю на тази тъничка книжка, защото не мисля, че има кой знае какво да кажа за нея. Хареса ми - разказите бяха леки и приятни, но също толкова поглъщащи, колкото книжките. Интервютата с героите бяха духовите и написани с типичното за Рик чувство за хумор. Без да се замислям дадох 5/5 звезди на книжката.

5.Крал Артур - Роджър Ланслин Грийн. Хм, какво да кажа - очаквах мнооого от тази книжка. За жалост си останах с очакванията. Купих си я, защото бях луда по сериала "Мерлин" и очаквах да изпитам поне мъничко от силните емоции, които изпитвах, докато гледах сериала. Но, не. В тази книга самият Мерлин нямаше почти никакво участие. Във всяка глава беше наблегнато на някой герой и подвизите, които извършва. Като книга не беше зле и определено имаше интересни моменти, но да я хресам истински, ми попречи това, че исках да изпитам отново същите чувства като със сериала. Дадох й 3/5 звезди.

6.Твърде далеч: Пропадане - Аби Глайнс. Ще започна с това, че никак, ама никак не харесах любовната история и това незнание на главния мъжки персонаж - Ръш какво точно иска. Изобщо не го харесах като образ и честно казано присъствието му, ме изнервяше. Любовната история е може би една от най - слабите, за които съм чела. Нямам проблем с бързо развиващите се любов ни истории, но в тази дори нямаше напластяване. Всичко стана прекалено изведнъж - не можах да почувствам нищо между тях, освен физическото привличане. Дадох на книгата 3/5 звезди (сега като се замисля, май трябваше да са 2), заради силния женски образ на Блеър (въпреки, че на моменти се съмнявах и в това) и драматичната история, която беше... шокираща, но и сърцераздирателна. Свалих звездичка, заради отвратителния Ръш и слабата любовна история. Не мисля да продължавам с поредицата, тя просто не е за мен, както и може би този жанр.

7.Островът на изгубените - Мелиса де ла Круз. Отново благодаря на издателство Егмонт за възможността да прочета книгата. Ревю - тук. 4/5 звезди.

8.Алена кралица - Виктория Айвярд. Ревю - тук. 5/5 звезди

9.Железният светилник - Димитър Талев. Ето я и единствената книга за училище, която прочетох . Никога не чета книгите за училище през лятото, защото докато ги вземем забравям половината неща, които са се случили (да, срамувам се). Затова и ги чета няколко дни преди да ги вземем. Но всички около мен много харесват тази книга, а и кака ми много я хвалеше и си казах "Защо нея не прочета сега?". Това е най - добрият български роман, който съм чела до момента. Димитър Талев е изградил много живи образи. Имаше силни женски персонажи, за което му се възхищавам. И, да, разбира се, че имах проблеми с времето в което са живели и с начина на мислене тогава, но ги преглътнах и се възхитих на интересния стил на писане на Талев. Предизвика и сълзи в мен, заради точно един определен момент, който няма да издам, поради спойлери. Без съмнение 5/5 звезди.

Коментари

Публикуване на коментар