Inside-Out Book Tag

Много благодаря на Ана, че ме е тагнала. :)



1.РАДОСТ: Книга, която ви е направила щастливи/която ви е накарала да се смеете. 
- "Тайният живот на Беки Б.". Беки беше един от най - забавните персонажи, които съм срещала. Винаги се забъркваше в големи каши, но някак си успяваше да се измъкне... Е, не винаги, де. Смяла съм се буквално на всяка страница на тази книга.

2.ТЪГА: Книга на която сте си изплакали очите. 
- Много са книгите, на които съм плакала (чак ме е срам да си призная), но ще кажа "Последна песен" на Никълъс Спаркс.

3.ОТВРАТ: Дразнещ/отвратителен герой: 
- Тес от "Легендата". Наистина не можех да я понасям! Мразех всяка страница с нея и ми се ще да я нямаше...

4.БЯС ЛЮТ: Книга с много битки и екшън. 
- "Сойка-присмехулка" от Сюзан Колинс. 

5.СТРАХ: Книга, която те е поизплашила. 
- Май не се сещам за такава... Принципно не чета книги, които биха ме изплашили, защото съм много страхлива (затова и през живота си съм гледала само един филм на ужасите)

Тагвам: Cute disasterГаби и Лияна

Коментари