Favourite Genre Book Tag

1.Кой е любимият ви жанр? – Фентъзи.

2.Коя е любимата ви книга от този жанр? – Поредицата „Кръвни връзки” от Ришел Мийд.

3.Коя книга ви е накарала да заобичате този жанр? – Не ме е срам да си кажа, че книгата е „Здрач”. Бях огромна фенка на поредицата, а и все още имам сантиментални чувства към нея.

4.Назовете една книга от този жанр, която получава заслужено голямо внимание и една, която заслужава по – голямо внимание. – За заслужено голямо - „Реликвите на смъртните”, а за такава, на която трябва да се обърне повече внимание – „Чудовищен” от Алекс Флин – обожавам тази книга!

5.Кое е нещото, което най – много ви дразни в книгите от този жанр? – Ами… не мога да се сетя за нещо специфично за жанра, което ме дразни, затова ще кажа нещо, което като цяло ме изнервя в книгите и това е любовният триъгълник. Чела съм само една книга с наистина добре изграден любовен триъгълник и това е трилогията „Адски устройства” – съответно Уил, Теса и Джем.

6.Назовете автори/поредици от този жанр, които са в списъка ви „трябва да прочета” – Все още доста се колебая за поредицата „Пърси Джаксън” от Рик Риърдън, защото имам някакво лошо предчувствие, че няма да ми хареса, но... не знам. Може би поне трябва да опитам с първата. Много искам да прочета „Призоваването” от Кели Армстронг, но не знам кога ще станe, а също и "Пророчеството на гарвана", която със сигурност ще прочета това лято, защото съм напълно убедена, че ще се влюбя в нея!

7.До кои светове бихте искали да пътувате и кои герои бихте искали да срещнете? – Напоследък много искам да отида в света на „Стъкленият трон”, където да се срещна с Дориан и Селена. Светът в „Подменена” – нищо, че е малко антиутопичен, също е място, което бих искала да посетя. И разбира се, бих искала да се срещна с всякакви същества от "Реликвите на смъртните"

8.Какво още искате да видите от този жанр? – Ъм, може би искам по – голямо разнообразие от същества? Но тук по – скоро проблемът е в мен, защото аз си купувам книги, където съществата са основно върколаци, вампири, магьосници… И почти не съм чела книги с феи, русалки, дракони, кентаври (това пък от къде ми дойде?)


9.Препоръчайте три свои любими книги от този жанр. – Ще кажа книги, които не съм споменавала в предишите въпроси и това са: „Академия за вампири” от Ришел Мийд, „Рубиненочервено” от Керстин Гир и „Вълците от Мърси Фолс” от Маги Стийвотър

Тагвам: АнаЮлиИлиянаCute disasterМели, Лияна, а и всеки, който желае да направи тага. :)

Коментари

  1. Повярвай ми „Пърси Джаксън” напълно си заслужава. Поредицата е много хубава и интересна. А и мерси че си тагнала с удоволствие ще то направя.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар