Marry, Kiss or Cliff


Здравейте, изгледах доста клипове с този таг и си казах "Защо пък да не го направя?!" Целта е да се напишат имената на няколко герои на листчета, да се сгънат и после да се изтеглят по три, като всеки, който направи тага, трябва да избере кого от тях иска да целуне, за кого да се омъжи и кого да бутне от скала. Нямам търпение да започна!

1.Първата тройка е: Гейл ("Игрите на глада"), Максън ("Изборът") и Димитри ("Академия за вампири")
- Гейл - него определено ще бутна от скала! Никак, ама никак не го харесвам.
- Максън - за него пък ще се омъжа. 
- Димитри - целувка от Димитри? Защо пък не?

2.Хав ("Саванти"), Сам ("Тръпка") и Джем ("Адски устройства")
- Хав - смятам да се омъжа за него, защото е страшно забавен.
- Сам - бях влюбена в Сам, докато четох книгата, но въпреки това предпочитам само целувка.
- Джем - съжалявам, Джем, но ще те бутна от скала. 

3.Еди ("Кръвни връзки"), Джейс ("Реликвите на смъртните") и Аспен ("Изборът") - тази тройка е доста лесна. 
- Еди - него определено искам да целуна.
- Джейс - за него ще се омъжа.
- Аспен - а него ще бутна от скала. Никога не съм го харесвала!

4.Едуард ("Здрач"), Вълка ("Скарлет") и Марко ("Нощният цирк")
- Едуард - ха! Него го написах нарочно, за да мога да... го бутна от скала! Съжалявам, Едуард!
- Вълка - от него искам целувка.
- Марко - обожавам го и смятам да се омъжа за него.

5.Тъмнейший ("Сянка и кост"), Крикет ("Звезди за Лола") и Ейдриън ("Кръвни връзки")
- Тъмнейший - съжалявам Тъмнейший, но... ще те бутна от скала.
- Крикет - боже, това е гадно! Като писах листчето, наистина исках да се омъжа за него, но при положение, че Ейдриън е в тази тройка... Ще трябва да се задоволя с целувка.
- Ейдриън - то се знае! Ще се женим!

6.Джош ("Рисунка за Айла"), Саймън ("Реликвите на смъртните") и Уорнър ("Разбий ме")
- Джош - всеки е поканен на сватбата ни!
- Саймън - целувката.
- Уорнър - предполагам след време ще съжалявам за този свой избор, защото имам чувството, че ще го харесам на по късен етап от поредицата, но засега мисля да го бутна от скалата.

7.Дей ("Легендата"), Пийта ("Игрите на глада") и Джон ("Аз съм номер четири") - ЗАЩО НА МЕН?! Това е най - ужасната тройка досега!
- Дей - оххх, толкова е болезнено, но...... ще го бутна от скалата. Съжалям, Дей! :(
- Пийта - Пийта е новият ми годеник!
- Джон - ще се задоволя и само с целувка.

8.Уил ("Адски устройства"), Деймън ("Лукс) и Фор ("Дивергенти") - и отново! ЗАЩО НА МЕН?!
- Уил - той е сродната ми душа! Естествено, че ще се оженим. 
- Деймън - ами сега? Май ще... го бутна. Не искам, но... няма как.
- Фор - целувка от Фор.

Е, това беше. Забавлявах се и убих малко време. Който иска - нека направи тага. Лека нощ :))

Коментари