Какво прочетох през месец март

В началото на месеца за цел си поставих 5 заглавия на книги, но за съжаление прочетох 4 от тях. Иначе за целия месец март прочетох общо 7 книги. Честно казано, доволна съм. Имах доста контролни и то по сложни предмети, така че се радвам, че успях да прочета и толкова. Е започвам!

1.Ние лъжците - Е. Локхарт. Това беше първата книга, която прочетох през този месец и ми хареса, мисля... Беше доста странна. За първи път чета нещо подобно. Може би краят малко ме подразни. Дойде ми прекалено изневиделица. Иначе, самата история, стилът на писане, си бяха на ниво и ми допаднаха. 4/5 звезди за книгата.

2.Сребристи сенки - Ришел Мийд. Ревю тук. 5/5 звезди.

3.Марли и аз - Джон Гроган. От толкова дълго време искам тази книга, но все по книжарниците е изчерпана. Най - накрая я намерих, макар и втора ръка и я прочетох. Толкова е сладка! Мисля, че всички любители на кучетата трябва да я прочетат. Накрая на книгата си изплаках очите (което се случва притеснително често, когато чета). Препоръчвам я и й дадох 5/5 звезди.



4.Мисти - Джос Стърлинг. Ъм... да, хареса ми, но не беше като другите три (третата ми е любима). Липсваше й нещо, а на моменти главните герой (Мисти и Алекс) сериозно ми лазеха по нервите. Общо взето след като свърши бях като "Да, беше добра, прочетох я бързо, но да се случи нещо особено интересно? Не мисля." 4/5 звезди, все пак (обичам лековати стилове на писане, в какъвто е написана книгата)

5.Хекс Хол - Рейчъл Хокинс. Харесах героите, но нещичко не й достигаше на книгата. Просто ми беше скучна и я четях страшно бавно. Постоянно си намирах някакви други задачи, а не чаках с нетърпение да разлистя страниците. Затова дадох на книгата 3/5 звезди.

6.Рисунка за Айла - Стефъни Пъркинс. Ревю тук. 5/5 звезди за книгата.


7.Героят - Мари Лу. Толкова много се вълнувах за прочитането на тази книга. И тя не ме разочарова. Беше динамична като първите две, имаше достатъчно напечени моменти, а краят беше... е, аз бих го променила на мъъънично по - щастлив, но все пак и той ми хареса. 5/5 звезди за последната книга от трилогията.

Е, това бяха книгите, които прочетох през този месец. Днес, до края на деня, ще направя списък с книгите, които искам да прочета през месец април. 

Коментари