The Aesthetically Pleasing Book Tag



От цяла вечност не съм правила тагове, но предполагам просто нямах никакво настроение за тях.
 Е, бях тагната от Мели в този таг, за което ѝ благодаря. Стори ми се интересен и различен, така че нямам търпение да премина към въпросите.

 1.Най-добрата цветова комбинация на корица
- Поглеждам към библиотеката си и има толкова много книги, които искам да посоча... Но ще се спра на "Ваканция в Тоскана", чийто цветове са толкова свежи и отговарящи идеално на настроението в самата книга.


2.Най-хубава типография/шрифт на корица

- "Бялата кралица" - обожавам шрифта!



3.Най-хубавата семпла корица
- И аз, подобно на Мели, не си падам много-много по семплите корици. НО, ако трябва да избирам, бих казала "Революция". Независимо, че не е многоцветна (както обичам) и не е нещо кой знае какво, я намирам за красива.

4.Най-хубавите последни страници
- След дъъълго и изтощително търсене - ЙЕС! Имаме попадение - тези на "Спящата и вретеното" от Нийл Геймън - ако имате книгата, отгърнете най-отзад и ще видите за каква красота говоря <3

5.Най-хубавата карта
- Ах, ако в "Изтръгнати от корен" имаше карта, сигурно щеше да ми е любимата, защото нямаше начин да не излъчва горската и магическа енергия, която притежава книгата, но тъй като няма, ще се спра на нещо семпло, което ми е прясно-прясно в съзнанието, защото наскоро четох тази книга: "Веровещица".

6.Най-хубавите открити твърди корици
credit
- Присъединявам се към мнението на Теди, като казвам "Часът на чудовището"  от Патрик Нес.

7.Най-хубавата задна корица
- За да не се повтарям с Мели и Теди (задните корици на "Стъкленият трон" и на мен са ми страшно любими!), ще отговоря с едни също толкова обичани от мен задни корици - тези на "Хари Потър". И по-специално втората книга - тооолкова сладко!

8.Най-добрите хедъри на глави
- Тук ударих на камък, просто защото не обръщам никакво внимание на тези неща...

9.Най-добрите илюстрации
- Повтарям се с въпрос №4, но какво пък - "Спящата и вретеното" от Нийл Геймън.

10.Най-хубавото гръбче
- Новите корици на "Хари Потър" и прекрасните им гръбчета? Как да не се спра на тях? Как?






11.Любимата ти корица на рафтовете ти
- Иии логичен финален въпрос за този таг. Имам страшно много любими корици, затова направих малък колаж с част от тях:

Коментари