Reader Confessions Book Tag

credit
Не съм тагната от никого, но видях тага в блога на Юли и ми се стори твърде интересен, за да не го направя. Тагвам Габи, Памела и Елена :)))

1.Някога наранявал/ла ли си собствената си книга?
- За жалост - да. Понякога се случва много рязко да отгърна страница и хартията лееко се скъсва (Ужасно, знам! Особено за човек, който обича книгите му да са като нови.) Има и книги, които съм съсипала от престоя им в раницата/чантата ми - просто държа винаги със себе си да имам книга, но понякога това е пагубно за нея, тъй като в чантите ми цари безпорядък, а вещите в тях са врагове на книгите. И да, решението е лесно - "Просто сложи книгата в плик, Кая.", но...

2.Наранявал/ла ли си някога заета назаем книга?
- Ъм, не, но пък съм увреждала чужди книги (не взети назаем) - тези на мама и тате. Като съм била мъничка съм  обожавала да драскам (стени, книги, плюшени играчки, всичко, до което се докопам). В резултат - част от книгите на нашите са надраскани (още ми е болно за това), а мама има и книги, които съм съсипала веднага след като съм се научила да пиша - пишейки случайни думички из страниците ѝ (Ужасно, ужасно дете съм била!). Извод - не оставяйте детето си без надзор в стая, пълна с книги, до които то има достъп!

3.Колко време ти отнема да прочетеш една книга?
- Зависи от това колко ми е интересна и какъв е обемът ѝ.

4.Книги, които не си завършила?
- "Спомни си"  - май е само тази.

5.Hype-нати или популярни книги, които не харесваш?
- "Аз още броя дните", "Червен изгрев", "Създадена от дим и кост", "Полулош", "Хартиени градове", "Аз преди теб" (не че не я харесах, но имах известни проблеми с нея). В общи линии, май са това.

6.Класики, които не харесваш?
- "Джейн Еър" - извинявам се на всички почитатели, но на моменти за мен това бе крайно досадно четиво, "Ромео и Жулиета" - мда, творбата, с която разбрах, че пиесите не са за мен, "Стъкленият похлупак" - красиво написана, но самата книга не успя да достигне до мен, може би защото нямах нищичко общо с нито един от героите в нея (и особено с главната героиня)

7.Книги, които си купил/ла само заради интелектуалността им?
- Няма такива.

8.Книги, които не си върнал/ла?
- Твърде рядко взимам книги назаем, а в редките случаи, когато го правя, гледам да  ги върна до седмица.

Коментари