Top 5 Wednesday (5)



Днешният топ 5 е на книги с красиви корици, за които съм имала големи очаквания, но са се оказали разочароващи. И понеже често си купувам книга само заради корицата й, имам богат избор от такива книги...


5."Аз преди теб" от Джожо Мойс. Обикнах корицата още първия път, когато я видях. Прочетох и наистина страхотни коментари, но книгата се оказа разочарование за мен, заради отвратителния главен мъжки персонаж, който не понасях. Не мисля, че имаше друга конкретна причина да не харесам книгата, но тъй като героите са една много важна част за мен от книгата и това ми беше достатъчно да си изградя лошо мнение.

4."Хартиени градове" от Джон Грийн. Ъгх, Джон Грийн - автор, който никак, ама никак не харесвам. Но, разбира се, не го знаех, когато си избирах книгата. Май дори и не прочетох резюмето (е, аз съм си виновна). Видях корицата, влюбих се в нея, защото крещеше ПЪТЕШЕСТВИЕ (ахаха!) и реших, че я искам. Но... книгата беше написана на отвратителен език, който авторът може би си е мислел, че звучи "тийнейджърски"... Слава богу никой от моето обкръжение не говори така. За персонажите - дори нямам думи. Голямо разочарование!

3."Създадена от дим и кост" от Лейни Тейлър. Отново страхотни коментари и корица, която ме привлече с мистерията си. Но историята в книгата просто не беше моята, светът - също. 

2."Червен изгрев" от Пиърс Браун. Може би корицата не е нещо особено и невероятно, но е червена и я ОБОЖАВАМ. Колкото до книгата - това бе най - зле написаната книга, която прочетох през миналата година. Не понасям героите, историята, стилът, всичко. Говорих повече за  нея в този свой пост.

Ииии, номер 1 в тази негативна класация е....


1."Любов по време на глобално затопляне" от Франческа Лия Блок. Всъщност от изброените книги "Червен изгрев" е най - нехаресваната от мен, но корицата на "Любов по време на глобално затопляне" е най - красивата, а и ме разочарова най - много, заради големите ми очаквания към нея, защото погледнете корицата - КАК книга с такава уникална корица, може да е зле написана и разказана? Как? Не харесах нито света, нито героите.

Коментари

  1. Напълно подкрепям за Хартиени градове, а имах такива очаквания. За Създадена от дим и кост и досега си мисля, че не очаквах точно това. Много полезен пост.

    ОтговорИзтриване
  2. Имам чувството, че на тъпите книги нарочно им правят най уникалните корици. Може би единствените такива книги, които ми харесаха са от поредицата Изборът. А Хартиени градове не съм я чела и не мисля. Не харесвам Джон Грийн и не искам още веднъж да се затормозявам. Поста ти е прекрасен.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мда и аз имам такова чувство понякога. И благодаря <3

      Изтриване

Публикуване на коментар