Bookish Identity Tag

http://a-writers-help.tumblr.com/
Много благодаря на Теди и Ева за този таг.

1.В кой фантастичен свят бихте искали да живеете? 
- Точно в момента съм обсебена по света на "Паднали краства", така че избирам него.

2.Кой би бил вашият партньор?
- Хм, ще се спра на Дориан от "Стъкленият трон"

3.От поредицата за Пърси Джаксън, кой би бил твоят божествен родител?
- От тестовете, които съм правила излизат Аполон или Афродита *въздишка*

4.От поредицата Реликвите на смъртните, какъв предпочиташ да бъдеш – долноземец или нефилим?
- Долноземец

5.В поредицата за Хари Потър, в кой дом бихте били?
- Не съм чела поредицата

6.В поредицата Дивергенти, коя би била вашата каста?
- На тестовете винаги ми се падат Миротворците! Винаги! И всъщност мисля, че това би била правилната каста за мен

7.От поредицата The Northern Lights, какъв би бил вашият демон?
- Дори не съм чувала за нея...


Тагвам: НикиГери и Вики :)

Коментари