Какво искам да прочета през месец декември

Като за последен месец, изненадващо за мен, не смятам да си поставям прекалено високи цели. Има страшно много книги, които трябва и искам да прочета, но времето е ограничено, заради училище. Тук може да видите поста ми, правен през април, с книгите, които искам да прочета до края на годината. Повечето от тях вече съм прочела, но някои не съм, а и със сигурност няма да успея.  Както и да е, първо ще пристъпя към книгите, които ми се налага да прочета:

1.Котката от Мари-Луиз фон Франц.

2.Поетика на мита от Елеазар Мелетински. И двете книги взех от библиотеката, и двете са свързани с дипломната ми работа и вече е крайно време да ги прочета.

3.Стихотворения от Христо Смирненски. Вероятно през декември ще започнем с изучаването на Смирненски, затова тя ще има предимство пред останалите от списъка.

4.Червен изгрев от Пиърс Браун. Чудех се дали да включа тази книга, защото ми върви изключително бавно. Не е като да не се случват интересни неща, но има нещо, което ме изнервя до краен предел - дали стилът на писане на автора или героите, все още не знам. Към момента съм на около стотната страница и се надявам да приключа книгата до края на годината, но e малко вероятно.
5.Ейнджъл от Джос Стърлинг. Обичам лекия стил на писане на Джос и съм страшно щастлива, че последния месец ще прочета последната й книга от поредицата за Савантите (последната ли е, всъщност?)

6.И заживели щастливо от Кийра Кас. Това е книгата, която очаквам да прочета с най - голямо нетърпение. Героите от "Изборът" ми липсват страшно много и особено в някои моменти изпитвам голяма носталгия, затова много искам отново да се гмурна в този свят.
Силно се надявам да имам повече време и да прочета някоя и друга книга, но...

Коментари

  1. Надявам се да намериш време за книжките, мноооого бих искала да прочета мнението ти за "И заживели щастливо"! :3

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар