Какво прочетох през месец ноември

Знам, че до утре няма да успея да прочета повече от това, което съм прочела към момента, затова реших да изпреваря с един ден поста с прочетените за месеца книги. Този месец прочетох 11 книги. Чета почти всяка свободна секунда и по този начин успявам да се оправя и с училището, и с четенето на книги. Ще видим до кога ще продължи това...

1.Стъкленият похлупак - Силвия Плат. Най - накрая прочетох тази книга. Бяха ми останали малко страници и първия ден на месеци ги дочетох. Хм, книгата определено беше нещо много различно, от това, което съм свикнала да чета, но когато я купувах си я взех с тази цел. За жалост, не мисля, че беше за мен. Когато четох резюмето, знаех какво да очаквам, но не ми допадна самият начин, по който бе представен този тежък период от живота на главната героиня. На моменти ми бе ужасно скучно, но имаше и такива, които ми допаднаха. В крайна сметка това бе нещо, напълно ново за мен и ако не друго, то поне ми бе любопитно, затова давам оценка: 3/5 звезди.

2.Въстаническа пролет - Морган Роудс. Ревю - тук. Оценка: 5/5 звезди.

3.Ключът на Блекторн - Кевин Сендс. Ревю - тук. Оценка: 4/5 звезди.

4.Сгъстяването на тъмата - Морган Роудс. Ревю - тук. Оценка: 5/5 звезди.

5.Аз съм знаменитост - Кейти Бърчъл. Ревю - тук. Оценка: 5/5 звезди.

6.Всеки ден - Дейвид Левитан. Ревю - тук. Оценка: 5/5 звезди.

7.Аутсайдерът - Маркъс Зюсак. Ревю - тук. Оценка: 4/5 звезди.

8.Да се биеш с Рубен Улф - Маркъс Зюсак. Ревю - тук. Оценка: 4/5 звезди.


9.Стихотворения - Димчо Дебелянов. Сякаш неговите стихотворения ми харесаха мааалко повече от тези на Славейков и Яворов. Но все пак това си е поезия, а аз имам голям проблем с нея, затова оценка: 3/5 звезди.                                                                                                                          
10.Разкази - Елин Пелин. Разказите на Елин Пелин за мен са като глътка свеж въздух след цялата поезия, която взехме в училище. Те са интересни и въпреки по - сериозните теми, които застъпват някои от тях, се четат леко и не ме натоварват, както правеше поезията. Оценка: 5/5 звезди.

11.Да имитираш съвършенство - Ребека Филипс. При първото публикуване на поста бях забравила тази книга, но никога не е късно да я добавя. И така, книгата като цяло ми хареса. Имаше неща, които на моменти ме подразниха като слабостта на главната героиня, приятелските й взаимоотношения с някои от другите персонажи и дребни случки, на които не мисля, че мястото бе в книгата. НО - имаше голямо личностно израстване, което проследих с голям интерес. Лекси, главната героиня, се научи да бъде себе си, независимо дали това се харесва на някои или не, научи се да разграничава истинските от фалшивите си приятели и най - вече се научи да балансира между сърцето и разума си. Оценка: 4/5 звезди.

Коментари