Book Recommendations (3)


От доста време не съм правила такъв пост, затова реших днес да направя. Днешните книги, които препоръчвам горещо съм решила да бъдат такива, които заслужат повече любов. Или иначе казано - такива, за които не съм чувала да се говори много - много, а смятам, че са интересни. Надявам се да ви допадне изборът ми на книги.


1.Чудовищен от Алекс Флин. Знам, че съм я включила в първото Book Recommendations, но не се стърпях и я включих и тук. Тя наистина е много красива книга - има уникална любовна история, персонажи с много трогателни истории и е написана по един много прекрасен начин, който ме пренесе в книгата при героите. Има магия, любов, добре иградени персонажи, страхотен сюжет. Какво повече му трябва на човек?


2.Революция от Дженифър Донъли. Това е една от най - любимите ми книги. Запозна ме доста добре с френската революция, пресъздаде перфектно обстановката през този период, а едновременно с това имахме и съвременния свят с типичните проблеми (а и не много типични) на една тийнейджърка. Дженифър пише уникално и горещо препоръчвам тази книга!


3.Ти срещу мен от Джени Даунам. Тази книга ни запознава с множество проблеми и ситуации, в които не си сигурен чия страна да вземеш. Книгата е богата на персонажи, а любовната история, определено е всичко друго, но не и обикновена. Ако искате да прочетете повече за нея - тук е ревюто ми на книгата.

4.Трилогията "Трил" от Аманда Хокинг. Преди време бях чела много хубаво ревю за книгата и се радвам, че успях да го намеря. Ето го и него. Общо взето съм съгласна с мнението на Гери, че действието се развива прекалено бързо, че има какво още да се желае, но смятам, че книгата заслужава повече любов, защото с всяка следваща става все по - добра. Вижда се едно израстване на всеки един от персонажите, а действието става все по - добре описано, да не говорим, че при любовната история имаше обрат, който не очаквах. Мисля, че при първата книга се колебаех между 3 и 4 звезди, (в крайна сметка дадох 4) а на последната, трета книга, без да се засмислям дадох 5 звезди. 

5.Теория за любовта от пръв поглед от Дженифър Смит. Имам чувството, че постоянно говоря за тази книга, но я ОБИЧАМ. Мисля, че видях в нея много повече от поредната любовна история (въпреки, че любовната история за мен беше една от най - хубавите любовни истории от книги). Много лека, с едновременно забавни и тъжни ситуации. В момента изпитвам носталгия към времето, когато я четях, което е сигурен знак, че трябва отново да я прочета.

6.Graffiti Moon от Кат Кроули. Книгата има страшно оригинална история. Всеки един от персонажите ми допадна, защото всеки един от тях беше артистичен, с много нестандартно мислене. Признавам си, че не разбрах някои от нещата, но смятам, че книгата заслужава повече внимание, не само заради оригиналния начин на писане и персонажите, но и заради някои от темите, които обхваща. Написала съм ревю и на нея, може да го прочетете тук.

Коментари

  1. Йееей, най-сетне на човек, който да харесва "Революция" колкото мен ^_^

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар