Totally Didn’t Need Book Tag

Първо, честит първи ден от лятната ваканция! И така, видях тага в блога на El Sch и  ми допадна, затова реших да го направя.


1.Напълно нямаше нужда от продължение/продължения 
- Разрових се из поредиците си, но май няма такава...

2.Напълно нямаше нужда да има повече от една гледна точка 
- Харесвам книгите с повече от една гледна точка, затова и съм доволна от всички с такива.

3.Напълно нямаше нужда да се сменя корицата по средата на поредицата 
- Радвам се, че българските издателства не прибягват често до това. Сещам се само за "Игрите на глада" и новите им корици, в които бях влюбена в началато, но после реших, че моите (старите) са си по - хубави.

4.Напълно нямаше нужда от любовен триъгълник 
- Ъм... всяка книга, която съм чела и в която има любовен триъгълник. Наистина ги МРАЗЯ. 

5.Напълно нямаше нужда тази книга да бъде включена в поредица 
- Мисля, че беше четвъртата (?) книга от "Реликвите на смъртните", в която действието беше съсредоточено основно върху Саймън и това малко ме подразни. Не, че не го харесвам като герой или нещо такова, но просто останах малко разочарована от самата книга. О, а също и "Новолуние" - втората книга от "Здрач".

6.Напълно нямаше нужда от тази ситуация, в която не е ясно какво ще се случи по - нататък 
- Сещам се за "Ние лъжците" и всичкото това объркване, което ми донесе цялата ситуация в края. Определено не бях доволна от този край.

7.Напълно не трябваше да има само една гледна точка 
- Много би ми се искало "Изборът" да беше и от гледната точка на Максън. Мисля, че щеше да бъде страшно интересно. 

8.Напълно нямаше нужда от всичката тази прехваленост 
- Ами, мисля, че "Лунните хроники" са малко прехвалени. Харесвам книгите и ги смятам за оригинални, но ми се струва, че получиха повече "шум", отколкото заслужаваха.

9.Напълно нямаше нужда от препратка към друга книга (например: феновете на това биха харесали това) 
- Не знам... Много се дразнех на постоянното сравнение между "Игрите на глада" и "Дивергенти". Единственото, по което си приличаха според мен, беше жанрът. 

10.Напълно не заслужаваше моето време 
- "Влюбен до безумие" - можеше ли сюжетът да бъде по - предсказуем от това?

Тагвам: НикиГериЮли и Ана :)

Коментари