Book Blogger Confession Tag




Сърдечни благодарности към Рали и Цвети, а също и Ася, че ме поканиха да направя този таг <3 Не съм правила тагове от доста време и това определено ми липсваше. 
На мен пък ще ми е любопитно какви отговори на въпросите в този таг ще дадат Любо, за когото това май ще е първият таг, Силвия и Кристиана :)

1.Коя книга най-скоро не довърши?
- Принципно обичам да довършвам книгите, които започвам, затова и тази, която ще кажа не е окончателно отписана, но я чета вече почти година, така че... - "Цар Плъх". И не защото не ми харесва, а защото никога не улучвам настроението за нея. 

2.Коя книга е твоят guilty pleasure?
- Любовните романи. Знам, че повечето от тях нямат особена стойност, но понякога просто имам нужда от една наивна любовна история с щастлива развръзка. Чак вина обаче от това, че чета любовни романи - не изпитвам.

3.Коя книга би хвърлила в морето?
- Sorry, not sorry - "Червен изгрев" от Пиърс Браун. Дали бих се съгласила да се омъжа за Пиърс Браун? - О, ДА!! Дали бих отворила отново някога книгата му? - О, НЕ!! Изобщо не ми хареса, казвала съм го многократно.

4.Коя книга си чела най-много?
- Нямам навика да препрочитам книги, но множество пъти съм разлиствала книгите на Ришел Мийд за любими пасажи. Имам обсебеност към писането ѝ.

5.Коя книга не би искала да получиш като подарък?
- Със сигурност бих изпитала доста голямо разочарование, ако някой ми подари книги от жанровете езотерика, приложна психология, религиозни... Просто - не. Ако трябва пък да дам конкретно заглавие, то ще да е "Господарката...", "Стопанката..." и си е "... на Господ". Просто - не.

6.Без коя книга не можеш да живееш?
- "Отнесени от вихъра". Едновременно по сантиментални причини - защото копието е старо, на майка ми и защото страшно много обичам този роман, а посланията от него са живи и до днес в ума ми. 

7.Коя книга те накара да плачеш най-много?
- И нека безкрайното изреждане започне СЕГА: "Крадецът на книги", "Славея", "Бьорнстад", "Часът на чудовището", "Всяка сутрин пътят към дома става все по-дълъг", "Повелител на сенките", "Рубиненият кръг" (тук предимно от щастие)... И още, и още... Мда, доста си поплаквам.

8.Коя корица НЕ харесваш най-много?
- Не мисля, че са чак от най-ужасните, но наистина смятам, че кориците на книгите от Ришел Мийд заслужават повече - и тук визирам основно "Академия за вампири" и "Кръвни връзки". Грозните корици на "Академията" почти ме отказаха от това да се захвана с поредицата. И все пак, пак да си кажа - има къде-къде по-отвратителни корици, но просто наистина мисля, че самите поредици заслужават повече. 

Коментари