The Zodiac Book Tag




^ Здравейте! ^
Днес реших да направя един интересен таг, на който попаднах преди доста време в блога на Калина. Каня този таг да направят също ТедиМарианаАся, а и всеки, който желае, разбира се.


ОВЕН: Поставяте ли си цели от типа: „Този месец ще прочета толкова книги“?
- Хммм... не точно. Понякога имам планове кои книги бих искала да прочета през месеца (рядко ги реализирам), но ако говорим за бройка - не.

ТЕЛЕЦ: Кой жанр четете най-бавно?
- Зависи. Не е тайна, че любимият ми жанр е фентъзи, но е имало фентъзи романи, които са ми вървели мнооого бавно, както и обратното - не си падам много-много по криминалния жанр и трилърите, но книгите на Агата Кристи ги "гълтам" за ден и са ми страшно любими.

БЛИЗНАЦИ: Книга, която не знаете дали харесвате или мразите?
- Естествено има книги, за които се колебая дали ми харесват или не чак толкова и това обикновено са тези, които оценявам с 3 звезди като "Аз бях тук", "Гневът и зората""Всички нюанси лилаво" и т.н., но пък със сигурност не мисля, че ги мразя :д

РАК: Избирате ли книгите по външния им вид и каква книга никога не бихте купили?
- О, да! Постоянно! Каква книга никога не бих си купила... Ако става въпрос отново за корица, може би такава, чиято корица е с ниско качество\размазана.

ЛЪВ: Книга, която според Вас е прехвалена?
- "Червен изгрев", "Създадена от дим и кост"..

ДЕВА: Книга, с корица, която Ви харесва, но съдържанието не е по Ваш вкус?
- Не знам за кой пореден път ще отговоря с книгата "Любов по врене на глобално затопляне", но наистина обожавам корицата - може би е една от любимите ми, но самата книга и стилът, в който е написана... категорично не са ми по вкуса.

ВЕЗНИ: Подреждате ли книгите си по специфичен начин и какъв?
- Винаги е спрямо настроението ми. Подреждала съм библиотеката си по цвят (за съвсем кратко, понеже беше голяма грешка), по поредици и самостоятелни книги, по заглавие (когато имах по-малко книги), но от доста дълго време е по жанр, тъй катo така ми е най-удобно.

СКОРПИОН: Има ли книга, която мразите за пред хората, но всъщност е сред любимите Ви?
- Неп.

СТРЕЛЕЦ: Книга, на която сте давали повече от един шанс, но така и не Ви е допаднала?
- Може би всяка една книга, която съм оценила с 1 или 2 звезди в Goodreads. И тъй като не обичам да оставям книги незавършени, всеки път, когато съм посягала към книга, оценена с 1-2 звезди, съм ѝ давала един вид и нов шанс.

КОЗИРОГ: Книга, която сте започнали с много големи очаквания?
- Ето, че стигнахме и до моята зодия ;) Доста книги ги започвам с големи очаквания, особено hype-натите, което може би е донякъде грешно. Такива, които са оправдали очакванията ми са: "Игрите на глада", "Гордост и предразсъдъци", книгите на Сара Дж. Маас и др., а такива, които не са: "Червен изгрев", която вече споменах, "The DUFF" (чак много големи - не, но със сигурност очаквах повече), "Бляскавият двор" и още много...

ВОДОЛЕЙ: Книга, която сте готови да защитавате, ако някой Ви каже, че не харесва?
- Е, разбира се всеки си има право на мнение и на това да харесва, или съответно да не харесва дадена книга, но такава, която може би бих защитавала по-ревностно е "Отнесени от вихъра", тъй като съм страшно привързана към нея и към историята, която разказва. 

РИБИ: Книга, която обичате толкова много, че не искате да говорите за нея, защото е само Ваша?
- Не мисля, че има такава.

Коментари