Всичко друго, освен книгите (таг)

credit

Мнооого благодаря на Мариана (a.k.a. Лунната (и малко лудичка :D, тя си знае) мечтателка), че ме включи в този таг! <333
Без много приказки, преминавам и към самите въпроси:


Кой е анимационният филм, който много харесвате?
- От детските сериалчета обожавах Скуби Ду! Това беше едно от най, най, НАЙ-любимите ми детски, независимо че понякога мъъъничко ме плашеше. Иначе като филм - и до ден днешен не пропускам, когато по телевизията дават "Ледена епоха", "Търсенето на Немо", "Цар Лъв"....

Коя е любимата ви песен в момента?
- В момента доста често си пускам тази песен => 

Какво друго можеш да правиш с часове, освен да четеш?
- Да се вманиачавам по някоя двойка от сериал и да зяпам фен клипчета на тях... буквално с часове.

Какво е нещото, което обичате да правите, за което хората, които ви следват/са се събскрайбнали за канала ви, не знаят или биха били изненадани от това, че обичате да го правите?
- Понеже не се сещам да съм пускала публикация на подобна тематика, ще кажа - пътуване. Обожавам да пътувам и из България, и извън нея (въпреки че до момента съм посетила единствено Гърция, Сърбия и Италия) и да откривам прекрасни места и забележителни гледки. Мечтата ми е да имам повече свободно време, в което да се отдам на пътуване, тъй като за съжаление към момента това рядко се случва.

Кое е любимото ви нещо, за което обичате да научавате нови неща?
- За този въпрос ще отговоря с това, че съм на периоди. Когато влязох в гимназията изпитвах живо любопитство към Атлантида и всичко, свързано с потъналия остров, преди 2-3 години пък бях обсебена от крал Артур, Мерлин, рицарите от кръглата маса и четях всичко на тази тематика, до което се докопах. 

Какво необичайно нещо можеш да правиш?
- Изобщо не се сещам за талант, който да притежавам... Това, че умея да се спъвам и пребивам и на под с равна повърхност, брои ли се?

Назови нещо, което си направил през изминалата година.
- Най-голямата промяна при мен може би бе това, че се преместих в ново жилище и в нов за мен квартал, с който все още свиквам (и вероятно ще ми трябва поне година, за да свикна). Най-накрая имах възможността и да направя стаята си такава, каквато винаги съм си я представяла и сега я ОБОЖАВАМ!

Кой е последният ви личен проект?
- Хммммм... Да речем, че не съм човек на "личните проекти".

Назовете нещо, за което често си мислите, докато, например, гледате през прозореца.
- Обикновено спомени. Най-често се връщам към любими за мен моменти.

Назовете нещо, което ви е любимо. Подробно!
- Дългите горещи душове, от които цялата баня потъва в мъгла от парата и които често имам чувството, че ще превърнат самата мен в пара. Има ли нужда да обяснявам подробно защо това ми е толкова любимо? Просто е изключително релаксиращо...

Кажете първото нещо, за което си мислите в момента.
- Какво ще хапна след като приключа? :д

Коментари