Top 5 Wednesday (25)


^ Здравейте! ^
"Топ 5" темата в днешната сряда е летни четива! 
Днес ще предложа 5 любими мои заглавия, които смятам, че са подходящи за четене именно през лятото, защото носят лятното настроение и емоции в себе си. Те ще са предимно от contemporary жанра, тъй като смятам, че той е най-подходящ за този сезон. 
Ето ги и тях:


5.Ваканция в Тоскана от Сюзън Елизабет Филипс - Ревю - тук. Тоскана, Италия. Какво по-добро място, в което да се гмурнете през лятото, от това? Лично аз обожавам Италия, затова страшно много ми допаднаха описанията в книгата. Плюс тези описания имаше и гореща, точно в духа на лятото, романтична история. И макар сюжетът да не е нещо особено, италианските описания правят книгата едно много симпатично и приятно за лятото четиво.

4.Кралици на красотата от Либа Брей - Ревю - тук. Така - нека започна с факта, че действието се развива на самотен остров и продължа с това, че книгата е страшно забавна, пълна с нелепици, разбиване на клишета и колоритни герои. Самотен остров + кралици на красотата е неочаквано добра комбинация за създаване на лятно настроение.

3.Летни дни, летни нощи - Ревю - тук. Колко предвидимо. Нямаше как да пропусна да включа този сборник с разкази. Лично аз намерих в него няколко много сладки и сполучливи истории, които със сигурност си заслужават да се прочетат. Не във всички усетих романтиката така, както ми се искаше, но пък със сигурност мога да заявя, че във всички усетих лятото и настроението, което то носи. 

2.Прикачен от Рейнбоу Роуъл - Ревю - тук. Влюбена съм в тази книга! Влюбена съм и в стила на Роуъл - която и нейна книга да вземете, няма да сгрешите! "Прикачен" е изключително сладка и забавна, леко откачена, романтична и... просто я обичам! Препоръчала съм я на четирима души и четиримата я харесаха, някои дори я обикнаха като мен, така че смело я препоръчвам и на вас!

1.Сняг вали от Джон Грийн, Лорън Миракъл и Морийн Джонсън (Шегичка! :д Въпреки че няма лошо, ако някой иска да прочете книгата през лятото.) И истинското първо място отива при... Която и да е от книгите на Стефъни Пъркинс. Всяка една от трите книги на Стефъни Пъркинс - "Целувка за Ана", "Звезди за Лола", "Рисунка за Айла" крещи "Прочети ме през лятото!", независимо, че действието в две от тях (мисля) дори не се развива през лятото. По принцип не обичам да препрочитам книги, но това лято съвсем сериозно мисля отново да се потопя в тези трите. Леките, забавни, романтични истории на Пъркинс, издържани в приятния ѝ стил на писане, няма как да не ви харесат и да не се впишат идеално в духа на лятото.

Коментари

  1. Интересни заглавия.Особено съм съгласна за първото място, нищо че не съм ги прочела все още. Започнах "Летни дни, летни нощи", но на третия разказ вече ми стана изключително скучно. Някак си всичко беше толкова прибързано, претупано и не можех да усетя нищо. Очаквах нещата да се подобрят, но не се получи. Радвам се, че ти си имала успех с книгата :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар