The Deserted Island Book Tag

credit
Благодаря на Мери за този таг :)

1.Вода -  книга без която просто не можеш да живееш:
- Има прекалено много книги, които са важни за мен, за да кажа само една, затова ето няколко от тях: "Отнесени от вихъра", "Светлината, която не виждаме", "Революция", поредицата "Пърси Джаксън"...

2. Храна - книга, която е на второ място в списъка ти от любими книги:
- Невъзможно ми е да направя "топ списък на любими книги", затова просто ще изредя и други книги, които много обичам: трилогията "Адски устройства", "Гордост и предразсъдъци", поредицата "Кръвни връзки"...

3.Убежище - книга, която те кара, да се чувстваш в безопасност, у дома:
- "Фенка" от Рейнбоу Роуъл

4.Пистолет - книга, която би предложила на човек, който не чете:
- Поредицата "Пърси Джаксън". Казвам го от личен опит, защото я препоръчах на дете, което не обича да чете и то се обсеби от книгите и света.

5.Кибритени клечки - книга, която стопля сърцето ти:
- Това е доста често срещан въпрос по таговете, на който винаги залагам на сигурно като казвам Стефани Пъркинс, но този път ще заложа на една по - скоро прочетена книга и това е "Лейди Полунощ", защото някои от моментите в книгата разтопиха сърцето ми.

6.Компас - книга, която те насочи към любовта ти към четенето:
- Имала съм няколко периода на читател. Като много малка, това бе книгата "Лили Чудото", по - късно - "Задната къща", а след това в ранните ми тийнейджърски години - "Здрач" (и не, не ме е срам)

Тагвам: всеки с желанието да направи този таг :)

Коментари

  1. Чудесни отговори. "Пърси Джаксън" можеш да го пробуташ (в най-добрия смисъл на думата) на всеки. :дд

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар