Taylor Swift Book Tag

Тейлър Суифт не е от любимите ми изпълнителки, но реших все пак да направя тага, свързан с нейните песни. Да започваме!

1.We Are Never Ever Getting Back Together - изберете книга или поредица, която сте били сигурни, че ще харесате, но след това сте искали да "скъсате" с нея 
- "Дневниците на вампира" - в началото наистина си мислех, че ми харесват, но след това обикнах сериала и книгите ми се струваха... скучни.

2.Red - изберете книга с червена корица 
- "Рубиненочервено" - не само че корицата е червена, но и има "червено" в заглавието :D

3.The Best Day - изберете книга, която ви кара да се чувствате носталгично. 
- Без съмнение "Здрач".  Това е, може би, първата YA поредица, която прочетох.

4.Love Story - изберете книга със забранена любов 
- "Легендата". Коя любов може да е по - забранена от любовта между Джун и Дей?!

5.I Knew You Were Trouble - изберете книга с лош герой, когото сте обикнали 
- Уил от "Ангел с часовников механизъм". Е, той не е лош герой, но това се разбира в последствие. В началото се държеше ужасно с всички, но все пак го харесвах страшно много.

6.Innocent - изберете книга, чийто край някой е съсипал за вас (издал е спойлери). 
- Това ще е труден избор, предвид факта, че винаги чета края на книгата (знам, странно), но ще избера "Зазоряване", чийто край ми издаде братовчедка ми.

7.Everything Has Changed - изберете книга с герой, който претърпява много промени в характера. 
- Катнис от "Игрите на глада"

8.You Belong With Me - изберете книга, чието предстоящо издаване очаквате най - много 
- "Сребристи сенки" на Ришел Мийд. 

9.Forever and Always - изберете любимата си двойка от книга 
- Сидни и Ейдриън от "Кръвни връзки". Толкова ги обичам и двамата! <3

10.Teardrops On My Guitar - изберете книга, която ви е накарала да плачете много 
- "Сойка-присмехулка" - толкова много смърт в една книга!

11.Shake It Off - изберете книга, която толкова много обичате, че не обръщате внимание на хейтърските коментари 
- "Прелестни създания". Чувала съм доста лоши коментари за тази поредица, но аз лично я обожавам.

Коментари